OPIS PROJEKTU
W 2014 r. padł pomysł na poprawę wizualną elewacji frontowej marketu budowlanego w Szaflarach. Czasu na projekt nie było dużo… Obecna elewacja była już zniszczona, różnorodne reklamy wypełniały przypadkowo całą elewację. Projekt przewidywał uporządkowanie reklam poprzez ich standaryzację i konkretne umiejscowienie na elewacji, likwidację zwisających sopli z krawędzi dachu co zrealizowano stosując podgrzewane elektrycznie rynny i otwarte rury spustowe i co najważniejsze poprawę estetyki całej elewacji. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na wykonanie fasady z blachy, w kolorystyce grafitowo czerwonej co miało nawiązywać do pierwotnych barw identyfikujących firmę. Czerwień podkreśla kontury szczytów na elewacji jako ukłon dla naszych gór i formy architektonicznej dachów oraz jest symbolem dynamicznie rozwijającej się firmy MODOM.
SZCZEGÓŁY PROJEKTU
Obiekt: | Koncepcja modernizacji elewacji budynku hurtowni materiałów budowlanych |
---|---|
Lokalizacja: | Szaflary |
Autor: | Łukasz Cyrwus-Zając |
Inwestor: | PSB Modom Podhale |
Powierzchnia elewacji: | 750m2 |